Recenze (23)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Za hlas Šmaka v originále 5 hvězd. Nejlepší hlas co jsem slyšel.
Arcane (2021) (seriál)
Very najs bjutyfl
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
John je nadovolené.Co víc dodat
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Neuvěřitelné....a to mě čekají ještě dva díly ......opět jsem ve svém nebi ;)....vyborně natočený a opět nechybí vtip a můžu říct že kniha je samozřejmě lepší ale film je hned v patách
Koupili jsme ZOO (2011)
Sentimentální ale bezvadný
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Skvěle promysleny seriál který si na nic nehraje ty píčo. :-D
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
John je úderník a fantasy tehoto druhu je kousek nebe v našich očích.Dávám čtyry hvězdy protože i nebe někdy dokáže zklamat.
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Já jsem se prostě bavil.Jim je genius a tučnáci jsou ohromní......,.doporučuji.
Hněv Titánů (2012)
Herecký výkon Ralpha Fiennese jedna hvězda,kronos druhá hvězda,řecká mytologie třetí.Zbytek je blytek.Kulisy stojí za hovno a zbytek herců taky.Snad ještě Ramiréz byl v klidu.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
úžasný moc se mě to líbilo a až dokonce jsem nevěděl jak to dopadne a ta slzička tam proletěla :)