Recenze (327)
P.S. Miluji Tě (2007)
To téma vyrovnání se se smrtí partnera, prostředí, ve kterém se film odehrává a zvolení herci možná nesednou každému.
Andělský strom (2020) (TV film)
Začátek byl slabší, ale pak jsem si zvykl a docela se mi to líbilo. Mělo to i své pozitivní morální sdělení a konec byl i dojemný, asi i kvůli tomu sdělení a konci ta 4. hvězda.
Bouřlivé výšiny (1992)
Ponuré drama o nenaplněné lásce, na kterém jsem nenašel téměř nic dobrého.
Láska jako z románu (2015) (TV film)
Dobrá dávka romantiky. Některé úsměvy a hlášky byly trochu moc nucené až to bylo rozpačité. Téma bylo důvěra a otevřenost při seznamování. Celkově lepší tři *.
Chceš mě, chci tě (2009)
Tahle romatnická komedie má fakt grády. Je dost sexistická, otevřená, dobře zahraná, hodně zábavná.
A Wish Come True (2015) (TV film)
Lehce komediální i romantické, prostředí americkéh luxusu a hezkých lidí. Docela poutavé a kvalitně provedené.
Stoupenci Šaolinu (1975)
Absence kladného hrdiny? Vydřiduši, nádenníci jejichž život má cenu psa, bojůvky, krvavý konec. Kvůli uvedenému pouze **
Nebezpečná metoda (2011)
Velmi dobré po stránce vizuální, dialogů, českého jazyka, dabingu. To podlehnutí sexuální touze a nevěra to podle mě pokazila a bylo to díky tomu smutné. Ale asi to tam mělo být, příběh Freuda a Junga neznám.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Jsou tam občas skutečně vtipné dialogy/hlášky, slušná americká komedie ze školního prostředí. Místy je to vtipné, místy ne, ale celkově docela příjemná zábava.
Otec nevěsty (2022)
Moderní svatba movitých hispánců někde v Miami mě nezaujala a nelíbila se mi.