Recenze (1 470)
Horem pádem (2004)
Když byla na plátně Vašáryová, Tříska a Forman, byla to nuda. Naopak scény s Macháčkem, Liškou, Budařem či Duškem skvěle pobavily.
Hříšný tanec 2 (2004)
Taneční filmy mě moc neoslovují (kromě Flashdance - to je úplně jiná liga), a tak rádo by pokračovaní Hříšného tance u mě moc bodů nesklidilo. Sympatické bylo, že si tvůrci odpustili cukrkandlový konec a film nijak zbytečně nenatahují.
Choking Hazard (2004)
Chápu, že to tvůrci nemysleli úplně vážně. Ale i když přistoupím na jejich "nadsázku", pořád to pro mě zůstává nezábavná kravina. Vyjímka je několik vtipných hlášek (myslivce si radši nedám), ale jako celek to prostě nefunguje.
Chuckyho sémě (2004)
Myslel jsem, že se u toho budu bavit, ale nestalo se.
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Začíná to smutně (pohřbem Štěpánovy maminky), ale co je horší, ani to, co následuje, není nijak zábavné a už vůbec ne k smíchu. Poetika předchozích dílů je nenávratně pryč a pro mě je to jasné znamení, že po dalších dílech už netoužím.
Jarmark marnosti (2004)
V tomto případě název naprosto vystihuje kvalitu filmu.
Kameňák 2 (2004)
Pořád lepší než celá ta série o Babovřeskách.
Karetní hráč (2004)
Film se pohybuje v béčkových vodách, ale na druhou stranu musím přiznat, že sledování mě nijak neuráželo, dokonce dokázalo i zabavit (a to z karetních her umím jen Černého Petra).
Kazatel (2004)
Námět zajímavý, navíc prý podle skutečnosti, ale zpracování za moc nestojí. Musím zmínit nevýrazné herecké výkony, ani hlavní hrdina nijak neoslnil. Scénář taky nepatří k nejlepším, na akci se tu moc nehraje, většinou jen dialogy, které nemají potřebný náboj. Pokud však mám hodnotit film v rámci svého vydavatele (DVD edice), pak silný nadprůměr.
Kill Bill 2 (2004)
Podíval jsem se s chutí, ale Pulp Fiction, či Gaunery mám prostě radši. Tam naplno vynikne to, v čem je Tarantino nejlepší - dialogy. Kill Bill je už trochu jiného ražení, ale zklamaný jsem určitě nebyl.