Recenze (37)
Volha (2023) (seriál)
Po uknouranym Vypravej a milionkrat reprizovanych Peliskach, kdy jsem se zarekl, ze se na dalsi komousky pripominacky uz nikdy koukat nebudu, jsem se podival a chytlo mne to. Celkove byl pribeh a atmosfera uveritelna, ale nemam s cim srovnat... velmi povedeny serial a mne nezbyva nez "potrast" ;)
Mé jméno je Nikdo (1973)
Klasika neklasicstejsi 😍
Hříšnice - Cora (2017) (série)
Skvela zapletka, zacatek neskutecna dynamika, ktera se preleje do peclive odvypraveneho pribehu, ktery dava smysl !!!
Mikýřova úžasná pouť internetem (2020) (pořad)
Top
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Fajn pozitivni film. Trosku jsem se desil konce viz Posli to dal, ale pohoda
Milenci těch druhých (2015)
OMYL! Dekuji za prijemnou ztratu hodky a pul... Neni to moc vtipny a nijak prinosny snimek (a to jsem chtel, aby tomu tak bylo. Lekce komedialni, ale kdyz rikam lehce tak myslim vubec a kdyz rikam komedialni, tak lzu. Nektere recenze vzbudi dojem, ze to muze byt prijemne prekvapeni. U mne to tak nebylo :/ Dost rozpacita jednotka
Zulu (2013)
Skvělý detektivní thriller, který rozhodně nezklame !
Marcela (2006)
Hodně silný příběh. Úplně mě pohltila ta atmosféra beznaděje!
Baby Driver (2017)
Jazzová projížďka
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Docela dobrý, ale slabší než první díl