Recenze (28)
Nebezpečný žralok (2011) (TV film)
Klasika od Asylum, žádné překvapení se nekoná. Jen pro masochisty nebo nadšence žánru. Věta - Když muže krvácet, můžeme to i zabít, mluví za vše.
The Shrine (2010)
Hodně slušný horor, hlavně poslední třetina, kde by se dala atmosféra krájet. A nakonec i Ti polští vidláci nebyli tak špatní, ale tu masku bych od nich dostat nechtěl.
Antisocial (2013)
Virus, který se šíří po "Facebooku" a mění lidi v agresivní zombie, to tu ještě nebylo.
Tichý dům (2010)
Jedna hvězda za slušnou hudbu. Ale těch 86 minut už mi nikdo nevrátí.
Frayed (2007)
Amatérskej horor s otravnýma flashbackama, střihlej douškem romantiky.
Cradle of Fear (2001)
Další film, který mi spolu s Cannibal Holocaust zkazil život, tomuhle je lepší se opravdu vyhnout, jestli si chcete po zbytek života zachovat zdravý rozum.
Insidious 2 (2013)
Škoda, že si James Wan dává pauzu od hororů, protože stejně jako v The Conjuring i tady jasně dokazuje, že je mistr v oboru a v současné době nemá konkurenci.
Relic (1997)
Stará dobrá klasika, která už se dneska nevidí. Na které se podílel legendární Stan Winston.
Devoured (2012)
Pokud přetrpíte úvodních nudných 50 minut a nesympatickou hlavní herečku, která si vydělává 10 dolarů na den jako uklízečka a občas vysuckuje nějakého zákazníka v restauraci, aby si rychleji vydělala peníze, které potřebuje pro operaci svého syna. Tak Vás čeká hodně zajímavá poslední třetina filmu se slušnou atmosférou u které se můžete i snadno leknout. Nakonec i hlavní aktérka dostala, co potřebovala, to se také počítá.
Ha phraeng (2009)
Mírné zklamání. Začalo to dobře první epizodou, ale další epizody byly spíše průměrné a kde v prvním díle byla nejlepší poslední epizoda, tak tady byla jednoznačně nejhorší.