Recenze (496)
Peppermint: Anděl pomsty (2018)
který film je horší ? tohle nebo Elektra ??? fakt nevím
Bod zlomu (2015)
čekal jsem to horší, celkem film šlapal jen finále bylo podle mě slabé....
Bod zlomu (1991)
bombastická akce, emoce, napětí, příběh, adrenalín... asi je to jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl....
Burani z Beverly Hills (1993)
Čekal jsem to podle hodnocení horší, ale na odpočinek to bylo docela průměrně vtipný....
V jednom ohni (2008)
Divný je že v tomto filmu žádná postava která je věřící nešla do žádné církve...
My dva a křen (2006)
I režiséři Avengers Endgame nějak začínali... no ale i tak jsem si přes průměrnost film užil....
Godzilla II Král monster (2019)
Godzilla 2: Ochránce rodiny....
Avengers: Endgame (2019)
Za tuhle misi může jedna krysa...
Velkej biják (2007)
Film má poctivých 26% na csfd
On je žena! (2005) (seriál)
Tento film má na csfd poctivých 14%