Recenze (496)
(J)elita ze střídačky (2006)
Nechápu tak nízké hodnocení, u toho jsem chcipal a jedna z nejlepších komedií co jsem viděl a je taky v TOP 10 oblíbených komedií. 10/10
Mickeyho klubík (2006) (seriál)
Sorry jako
My dva a křen (2006)
I režiséři Avengers Endgame nějak začínali... no ale i tak jsem si přes průměrnost film užil....
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Nechápu nízké hodnocení tak dobrého filmu
Panic je nanic (2006)
Aspon to má poctivých 11%
Temný úsvit (2006)
Steve Zahn který ho jsem asi poprve viděl ve vážným filmu
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
SERIÁL MÁ POCTIVÝCH 7%
Trhni si! (2006)
FILM MÁ POCTIVÝCH 9%
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Kdysi se mi ten film líbil, zkusil jsem to po dlouhé době v roce 2018 a přišlo mi to jako hodně přestylizovaná někdy zpomalená nuda a díky té počítačové stylizaci mi to vůbec nepřišlo uvěřitelné což je škoda. Takový 300 Vzestup říše (2014) je úplně jiná liga !!!
BloodRayne (2005)
Poctivých 23%