Oblíbené filmy (10)
Keurosing (2008)
Dáváte si novoročního předsevzetí? Stačí se pokaždé na konci roku podívat na tento film a budete z něj mít chuť bojovat celý rok...Pro mě naprostá povinnost na konec roku.
Kdysi byli bojovníky (1994)
Velmi drsný snímek, zobrazující život maorů na Novém Zélandě. Film uchvátí především svou syrovostí a brutalitou. Některé scény, jako domácí násilí, rvačka v hospodě a další, působí velmi realisticky a mohly by se promítat na seminářích proti alkoholismu. Při každém mém shlédnutí působí stále stejně intenzivně, stejně varovně.
Spalovač mrtvol (1968)
Perla české kinematografie. Naprostá povinnost pro fandy nejen Rudolfa Hrušínského, ale i dokonalého filmařského řemesla. Každá scéna filmu je pečlivě připravená a celkově film působí jako umělecké dílo. Od působivých prostřihů mezi scénami, vynikající hudby (citliví lidé hudbu milují), až po herecké výkony a prostředí natáčení (krásné Pardubické krematorium) je film jako celek bezchybný.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Naprostá klasika o nezlomnosti ducha. Frajer Luke v podání blázince - dokud žiju, nikdo na mě nemá...
Tahle země není pro starý (2007)
Vynikající film, ve kterém se toho moc nenamluví, ale o to víc jedná. Atmosféra by se dala krájet od začátku do konce a člověka doslova "přiková" do sedačky . Kdykoliv se ve filmu objeví Javier Bardem, začnou se dít věci. Účesem sice neoslní, ale svým ledovým klidem a jistotou si právem zaslouží místo mezi největší drsňáky a zabijáky.