Oblíbené seriály (10)
Temný případ (2014)
Absolutorium. Vlastně nemam co říct, jen jsem si tenhle seriál chtěl označkovat taky. Kriminálka, co řiká, pokládá a odpovídá na důležitý věci. Čtyři roky zpátky jsme všichni chtěli bejt Hank Moody, v roce 2014 si do penálů píšem Rust Cohle a Marty Hart. (PS: Hurley a iHyi jsou Rust a Marty titulkářskýho nebe, další absolutorium, díky.)
Californication (2007)
Archer (2009)
Rick a Morty (2013)
Boj o moc (2018)
S01+S02+S03: Takhle se píšou postavy. Kendall fuckin Roy; wow. Jeremy Strong ho tahá až na samou hranici. Brilantní. Succession aneb když je dysfunkce vysoce funkční. Tohle je opravdu lahůdka - jako ostatně říkají všichni.
Šéfkuchař nadivoko (2005)
BoJack Horseman (2014)
S1: Tak mě to teda trefilo přímo. BoJack Horseman, jeden z nejdospělejších a nejcitlivějších seriálů. Začíná to jak limonáda a postupně hořkne. A hořkne.