Recenze (9)
Forrest Gump (1994)
Dokonalé...♥️
Kosmonaut z Čech (2024)
Uf
Zrození Planety opic (2011)
Tak právě jsem to dokoukala a musím říct, že mě to nějak neoslovilo. Klasickou planetu opic miluju a musím říct, že na tu dobu bylo vyobrazení primátu hezčí než v této(masky). Mylím, že jsou zbytečně zmodernizované(DIGI). Jinak celkově jako příběh zase dobrý. Asi je to tou dobou!!!!
Million Dollar Baby (2004)
Bravisimo pan Eastwood a bravisimo Mokušle!!!!!!!!!! Dechberoucí film, vynikající režie, vynikající herci...není co dodat!!! A hudba též za 1 k filmu myslím dokonalá!!!
Vetřelec (1979)
Naprosto geniální a jedinečné scifi, které u nás doma musí proběhnout alespoň jednou ročně(někdy i vícekrát)....není co dodat...Ripleyová!!!!
Krok za krokem (1991) (seriál)
Super seriál, na který můžu koukat pořád a vůbec mi to nevadí :-)
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
v mládí:-)
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
v mládí :-)
Kluci nepláčou (1999)
Hilary absolutně good !!!!!!!