Recenze (16)
Muž na laně (2015)
Hneď ako som videl v kine trailer som si hovoril, že tento film isto nebudem túžiť vidieť. Priateľku ale trailer a 3D efekty v ňom natoľko osprostili, že ma nakoniec prehovorila a šli sme do kina. BOLA TO ALE HROZNÁ NUDA PRE MŇA a jeden z tých filmov, na ktoré o 2 dni zabudnem... Radšej som si mohol pozerať 2 hodiny na nechty, ako mi rastú, alebo si dať niekde 6 čapovaných... 1* za kameru a druhá..? ani sám neviem začo... PEACE
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Dialogy, scénar a efekty - neuveritelné... tesim sa uz na trojku :D
Jurský svět (2015)
"programovanie dinosaurov a spolupraca s nimi" už bola trošku moc...
Zloba - Královna černé magie (2014)
Upgradeovaná šipová Ruženka, ale ja som sa nenudil :)
Don Jon (2013)
wooohooo, PECKA ! Filmík zo života, ktorý ma bavil od začiatku do "vyvrcholenia" a vela krát som sa v ňom našiel... Chcem viac takýchto filmov :)
Sezóna zabíjení (2013)
Vyborna kamera a hudba. Krasna priroda a pribeh nielen o vyrovnani starych uctov z minulosti. Neskor mi uz zacala trochu vadit časta zmena mačky s myšou...
Mrtví a neklidní (2013)
Morbidnejsiu a zvratenejsiu pi*ovinu som uz dlho nevidel... :D A Nicholas Hoult mi je nechutny a nesympaticky, aj ked nieje zombie, toto uz bol vrchol. Takze davam: prvu hviezdu zato, ze som sa sem tam usmial a druhu za chrumkavu Teresku Palmer... ;)
Nevědomí (2013)
Ja mám proste rad taketo druhy filmov...
Mama (2013)
Preco tí hlúpi ludia chodia v tych hororoch samí do lesa? V tomto pripade dokonca 3x
Nelítostný Parker (2013)
Celkom podarená klasika, nenudil som sa a film slušne ubiehal. Ale scéna s vyzliekaním Jenn, ty kks... to čo bolo ? akože pekne trápne, len aby ukázala že je stále ešte ošukatelná... (otom potom) Tak za toto hviezda dole.