Poslední recenze (6)
Démoni vzpomínek (2013)
jednu hvězdu dávám za to, že jsem se u toho občas dobře zasmála :-D
DO-RE-MI (1998) (pořad)
boží :-D
Pád do tmy (2005)
ze začátku nuda než se to rozjelo, pak to šlo, humanoidní potvory bych nechtěla potkat :-D