Recenze (21)
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Je vidět,že na tomhle filmu si diktovaly a financovali podminky činani.Kdyby to bylo podle knižní předlohy,tak by to mohl byt slušny bijak..
Westworld (2016) (seriál)
Zdlouhave,utahane vysvetlovani, konečne rozuzlení je překvapujuci.
Můj kamarád drak (2016)
Nadherny,rodiny film.Tahalo to za srdce.
Sedm statečných (2016)
Dobře natočeny western, s originalni verzi se to nesmi srovnavat. Je to pokracovani v nove verzi a podobnym přiběhem.
Legenda o Tarzanovi (2016)
Počitačove triky na tuhle dobu odflaknute.Tarzan s Christopherem Lambertem nepřekonan.
Alenka v říši divů (2010)
Ve 3d pěkna podivana.
Město 44 (2014)
Je to velka,mraziva,brutalni podivana a milostny priběh je tam rušivy element v dobře natočenem filmu.
Fotograf (2015)
Excelentní výkon Rodena a film zpřijemnil nedělní večer.
Karanténa (2008)
Smula ,Španělsko bylo prvni.Zbytečny film.Nechapu co z toho Američani maji,že musi přetačet filmy.
Chraň nás od zlého (2014)
Povedeny exorcisticky film,zvlašt když to je natočeny častečně podle skutecnosti.