Recenze (187)
Nevinná (2008)
Americký remake je mnohem působivější, postavy sympatičtější a přístupnější. Nevinná je ve srovnání s remakem tak hrozný film, že nevědět, že Tři dny ke svobodě je remake, nevěřila bych. Američané pohádky holt zvládají asi líp, aspoň tentokrát :)
Tři dny ke svobodě (2010)
Po Uprchlíkovi další zajímavá mainstreamová chuťovka z oblasti útěků. Pravda, závěr poamericku jsem tentokrát nečekala, ale to bych od Američanů chtěla asi mnoho :) Jak nemusím R. Crowea, tady hraje opravdu sympaťáka.
Harry Brown (2009)
Pochmurný obraz současnosti s happy endem. Podobné filmy mě děsí víc než žánr horroru, neboť zachycují realitu. Co může být děsivějšího než násilí a zmar pro zábavu? Pro mě uvěřitelnější než pohádkovější a rozvleklé Gran Torino.
Noční vlak (2009)
Dokonalá atmosféra i závěrečná pointa :) Plus výborní herci. Přiznám bez mučení, že radši bych šla do kina na takový film než na ty dnešní slátaniny, kterým masy udělují hodnocení kolem 90%, ale přitom je to čistý výplach s atmosférou pitevny.
Vlk z Wall Street (2013)
Symbol éry totálního úpadku, Řím před pádem. Kam jsme to jako "civilizace" dotáhli, že něco tak odpuzujícího patří k filmovým hitům? Stačí vidět pár minut a je to jasné, pro mě zcela nesledovatelné. Proč bych se měla dívat na úchylné magory s nechutným životním stylem? Koho toto baví? Debilizace opět vítězí a otroci tleskají svým pánům.
Ring (1998)
Zlo je tady přímo hmatatelné, což se většiny jiných horrorů (krom některých dalších japonských filmů a amerického remaku) vůbec netýká. I na mě ho bylo už trochu moc, ale tak Japonci jsou vesměs úchyláci (pardon za politickou nekorektnost), z mého evropského pohledu určitě (až zase někdo budete opěvovat japonský svět, zjistěte si reálie). Asi díky tomu točí nejděsivější horrory. Toto je jeden z mála opravdu mrazivých. Zpravidla všechny japonské horrory mi stačí vidět jednou, vícekrát po tom netoužím :)
Záhada Blair Witch (1999)
Největší filmová demence všech dob. Popularita podobných pseudofilmů pro mě zůstává záhadou.
REC (2007)
Dementní slátanina, kterou jsem nikdy nevydržela sledovat déle než 15 minut. Jako "bonus" příšerná kamera, ano, ta je horrorová.
Jezero smrti (2008)
Nejděsivější film, který jsem viděla. Zhlédnuto v pokročilou noční hodinu. Ještě následující den by mi bylo zle. Víckrát vidět nechci. To není horror, to je současnost. Aneb může se to stát i Vám.
Carrie (2002) (TV film)
Pro mne přijatelnější a povedenější než verze z roku 1976, kde se mi nedařilo sympatizovat s žádnou z postav. Oceňuji příjemné herecké obsazení. Ze zhlédnutých Carrie je pro mě tato verze nejzdařilejší.