Recenze (842)
Bohové musí být šílení (1980)
Absolutní top zjevení z Afriky.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Uf už jsem se bál, že tam některý z těch důchodců budou hrát až do skonání věků. Úlitby fanouškům mě fakt serou a jsou jen vyhazování peněz. Sentimentální fandy by měli zavírat do starobinců. Film není abiturienský večírek, ale jízda vpřed co je plná emocí..
West Side Story (1961)
Fascinujíci, nekompromisní, špinavé a přesto klasické. Vždycky mi muzikály připadali jako zvláštní forma vyprávění přiběhu, která byla na hony vzdálená realitě života. Tady je to však nepříjemně reálné. Poprvé viděno v asi v 10ti letech v památném kině Alfa.
Jurský svět (2015)
Krávovina, splácanina s mariňáckým krokodýlem Dundý a potem zborcenou kancelářskou zrzavou Xenou, která je i v džungli na jehlách. Naprostá neadkvátnost chovaní postav v totálně krizovejch situacích. Velení Jurskýho ostrova si přebirá kdo chce, kdy chce a dinosauři nemaj peří. Béčko s áčkovým rozpočtem. Čekal jsem zábavu, dostal jsem splácaninu.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Výbornej Fincher, ale nepřesvědčivost některej situací mi to trochu zkazila.
Chceš mě, chci tě (2009)
Konečně emerická romantická komedie která má říz díky vpádu Gerarda Butlera a jeho velmi dobře udělané role.
Lid versus Larry Flynt (1996)
Tsunami_X to shrnul asi nejlépe.
Cyrano z Bergeracu (1990)
Úchvatné propojení příběhu, veršů a filmu. Tehdá skvělý Depardieu převyšuje všechny ostatní jak mrakodrap. Jsem nadšen, dojat, unesen krásou slova, gest, scény, kostýmů, režie i kamery. Nádhernej zážitek.
Marťan (2015)
Nesmírně příjemnej a pohodovej film to byl. Už dlouho jsem si tak film neužíval. Mackenzie Davis to dala skvělá.
Waynův svět (1992)
Zábavná přitroublost.