Recenze (154)
Podezření (2022) (seriál)
Taková normálně dobrá televizní inscenace - která ovšem trčí z běžné televizní produkce jako divizna z trávníku. Takže se všichni diví... Klára Melíšková hraje svou zasmušilou sestřičku přesvědčivě a doufám, že ji uvidím ještě v nějakých prima rolích. Chci ale zmínit i stejně úchvatný výkon Mileny Steinmasslové, byť na malém prostoru. Z obou dam jsem byla celá vedle.
Spravedlnost pro mladistvé (2022) (seriál)
Překvapivý seriál, nikoli pro mladistvé, řekla bych - protože by se mohli nudit. Já se nenudila, dala jsem si to co možná najednou a nevěřila jsem, co vidím. Syrové a zároveň tiché. I když akční momenty se také najdou. Ústřední postava - soudkyně - totiž dobře běhá. Seriál nutí k myšlení, čili krom školní mládeže nedoporučuji ani osobám intelektuálně povadlým.
Spravedlnost pro mladistvé - Epizoda 10 (2022) (epizoda)
Seriál byl až do konce perfektní. Vřele doporučuji. Ovšem - je tuším určen dospělým lidem. Čili je sice, mimo jiné, o mládeži , ale vůbec není pro mládež. Takový dojem mám.
Spravedlnost pro mladistvé - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
Nadprůměrně vymyšleno, zajímavě natočeno. Paráda. Z hlavní hrdinky mi jde mráz po zádech.
Hříšnice - Percy (2021) (série)
Čtvrtá série mi udělala opravdu radost. Uvěřitelné, dramatické, logické, lidské. Ambrose mimo službu mi přirostl k srdci víc, nežli v předchozích sériích - jakkoli s mi také líbily.
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Ano, knihy jsem četla - ale teprve na základě sledování seriálového zpracování mi došlo, že jsem obludná nestvůra z bažin, neboť se vidím, kterak před tímto Zaklínačem v zoufalé hrůze prchám. /Někde jsem se dočetla, že Lauren Schmidt se vyhráží dvaceti sezónami. Zrychluji./
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Ošklivé, neforemné šaty (na pohled ze syntetiky) a afroameričanka královnou. Křečovité herecké výkony, nejapné dialogy, asi sto postav hned v expozici, celkově jsem se notně poděsila. Fuj. Mohl by toto dílo zachránit záživný děj? Kdyby tu byl? Nedávám odpad, protože jsem odpadla po prvním dílu, tak by mi to přišlo nefér.
Ragnarök – Konec světa (2020) (seriál)
Ačkoli teen hrdinové - příběh je jaksepatří dospělý. Bavilo mne od začátku do konce.
October Faction (2020) (seriál)
Po druhé části: všechny postavy jsou mi nesympatické, veškeré prostředí nedůvěryhodné, obě roviny vyprávění - současnost i minulost - mne zanechaly bez zájmu. Námět, se speciálními upíry, mi připadal lákavý a Tamaru Taylor mám ráda, nicméně na třetí část už se nekouknu.
Pevné pouto (2009)
Silně citově působivý film, odvážně "kýčovité" obrazy ze světa "mezi", co bych snímku vyčetla, je, že mne sice nadchl, ale neurazil. Totiž posmrtné náměty mi přijdou podezřelé v momentu, kdy nekoušou a mohou se líbit všem... Dala bych tři hvězdičky, ale musím jednu přidat za většinu hereckých výkonů - zejména pedofila si budu pamatovat dlouho.