Recenze (175)
Vedlejší produkt - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Po prvním díle fajné. Uvidím co dál.
Šíleně smutná princezna (1968)
Miluju! Od té doby už u nás pohádka podobné kvality nevznikla.
Přichází Satan! (1976)
Hele, ono je to dost celý takový blbý.
Sobík (2024) (seriál)
Weeeeeeeeeeeee! Hej, tohle je velká pecka!
Mariachi (1992)
No comment
Pára nad řekou (2015)
Hrozná póza...
Úsvit (2023)
1 hvězda z milosti díky Elišce Křenkové. Jinak mě film nezaujal. Táhne se to, není tam napětí, kostrbaté.
Její tělo (2023)
Film bez emocí, nezajímavé vyprávění proložené občasně kmitajícími falusy vysloužilých pornoherců.
Bratři (2023)
Film je velmi dobře natočený, herci myslím nadprůměrní, stejně jako verbal je nadprůmřrný k*kot a komunistická f*lcka.
Rodinné trampoty oficiála Tříšky (1949)
Epická komunistická sračka. Více slov netřeba.