Recenze (60)
Lucy (2014)
Ze to bude nesmysl sem vedel, ale doufal sem aspon v dobrou akci a bojovy sceny - marne, je tam jedna honicka a Lucy vsechno resi tim, ze blbe cumi. Z poslednich Bessonovejch filmu bohuzel to nejhorsi. A proc byla ta flashka na konci tak obrovska?
Úsvit planety opic (2014)
Pribehove sice rozmachlejsi nez komorni jednicka, ale neni to nutne na skodu, mne se tohle smerovani libi. Zadnou scenu, ze ktery vam spadne brada, tu ale nenajdete - ty budou az na BR/DVD v bonusech z konkurzu na opice.
Chraň nás od zlého (2014)
Cool story, bro...
Klub poslední naděje (2013)
Fuckujicich rednecku s knirkem co maj radi rodeo neni nikdy dost. Dobry zpracovani vaznyho tematu. Vyborny herci!
Robocop (2014)
Skoda toho ratingu, i tak ale povedenej akcnak, ze kteryho aspon necumi na kazdym rohu hromady CGI.
Krásno (2014)
Je to dobre nahlaskovany, ale bohuzel tezce o nicem a s debilnim radoby osudovym koncem...
Já, Frankenstein (2014)
Masky a scenar z obchudku s zertovnejma predmetama, hromady CGI a drevenej Eckhart. Tohle nesaha Underworldu ani po podpatky!!!
Vejška (2014)
Takhle to funguje, toys!!!
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Lepsi nez jednicka, ale ja bych tomu dal 5 asi i kdyby to byl trihodinovej zaber na chlupaty nohy...
Vlk z Wall Street (2013)
Oproti zdechlymu American Hustle mnohem zabavnejsi a dravejsi film, kterymu lze vzhledem ke skvelymu DiCapriovi a maklerskymu ostrovtipu prominout i prepalena stopaz. Scorseseho je potreba vytrhnout ze sentimentalnich bilancovani a zasobit ho podobnejma latkama, protoze koule (ne extazi) na to porad ma!