Poslední recenze (31)
Psí poslání (2017)
Takový odpočinkový film, neurazí, nenadchne, slzička lehce ukápne a to je asi tak všechno. Viděl jsem určitě lepší filmy o psech.
Logan: Wolverine (2017)
Když se spojí velká a malá "žiletka", tak je z toho sekaná a krev stříká na všechny strany... Jinak na mě celý film působil hodně průměrně a 137 minut tomu také moc nepřidalo.
Buchty a klobásy (2016)
Zbytečně moc vulgární animák, určitě přehnaný konec, ale občas jsem se nad něčím zasmál - kondom mě dostal - . Slabší tři hvězdy.