Poslední recenze (73)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Vydržel jsem přesně 30 minut. Něco tak neskutečně nudného a nezábavného jsem od marvelu ještě neviděl. V budoucnu tomu možná ještě dám šanci ale byl bych překvapen kdybych svoje hodnocení měnil.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Sice je tam vidět výprava, prachy,... ale to je tak asi všechno...Jsem zvyklý si u Tarantina na rozuzlení zápletky počkat,... tady se čeká a čeká a je konec. Skvělé obsazení ani dobrá reklama z toho dobrý film neudělá. Nejslabší věc od něj. Škoda :-(
Rambo: Poslední krev (2019)
96 hodin a Sám doma, jenom bez Kevina. Slušný závěr, až moc rychlý, Pomalý a natáhlý začátek. Celkem koukatelné, ale na velkou pecku to nevidím. Hodně se těží ze jména série. 4ka byla větším překvapením, i přes krátkou stopáž. Pro mě, jako pro skalního fandu 2ky, co ji měl na VHSce s blbým jednohlasým překladem z hakenkrajcštiny je tohle příjemná ,podívaná, ale už je to něco jiného. Jó, 80ky už se holt NIKDY nevrátí :-(