Recenze (133)
Gravitace (2013)
Jedno velké klišé. Málem jsem usnula a vizuální efekty nudné dialogy nezachránily.
Já, padouch 2 (2013)
Pro mě osobně jeden z nejlepších animovaných filmů v poslední době! Mimoni nikdy nezklamou :-)
Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
Méně sympatického herce pro hlavní roli neměli?
Labužníci (2013)
To že se tohle děje denně tisícům zvířat nikoho nezajímá, ale jakmile to potká místo nich pár lidí, tak se to hrozně řeší. Zvláštní.
Ledové království (2013)
Ty písně byly za trest a hodně uškodily celkovému dojmu. Příběh taky žádná sláva, zachraňuje to animace a super sob.
Machři 2 (2013)
Jednička byla slabota, tohle je ještě horší. Hvězdu pouze za bujné dekolty účinkujících hereček a za to, že mám ráda jeleny.
M is for Man Meat (2013)
Zabíjet chudáčky koníčky se prostě nemá.
Očista (2013)
Pohádka o blbém klukovi. Původní nápad by nebyl tak špatný, hlavní záporák byl opravdu excelentní. Co se však týče rodiny, tak to bylo stádo tupých hlav. Až nad tím zůstával rozum stát.
Před půlnocí (2013)
Film, který zobrazuje naprosto běžnou hádku, kterých je ve vztahu samozřejmě spoustu. A taky běžně končí - usmířením. (Mohli bychom natočit podobný film s přítelem, akorát bez dětí). Je zde krásně vidět, jak se vztah s přibývajícími roky - a hlavně dětmi změní. Nic nového. Některé scény mi přišly zbytečně dlouhé, bez šťávy.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Na můj vkus zbytečně dlouhá stopáž, ve srovnání s Rychle a zběsile 5 slabé a nudné. Kdyby mezi žánry tohoto filmu přibylo sci-fi, nejspíš bych letecký výkon a žáruvzdornost Vina Diesela ocenila více.