Poslední recenze (14)
Rivalové (2013)
Na takovéhle filmy se čeká a čeká,ale když vyjdou. stojí obzvlášť za shlédnuti.Oba dva hrdinové jsou uplné opaky a v ničem se neshodují kromě závodnického ducha a chuťí vyhrávat.Niki působicí jako klasický,představujicí typ německého původu,precizní,inteligentní,cílevědomí.James nebojacný frajer plujicím životem plného adrenalinu a vzrušení.Tito dva soupeří proti sobě.Jedná se o parádní zavodnické drama.
Zapadákov (1973)
Patřím do mladší generace,ale rozhodně nepatřím mezi ty co odmítají starší filmy naopak velice je cenním a vážím jsi jich a tenhle film mě opravdu dostal nic podobného jsem jakživ neviděl a nečekám že uvydím.Pro mě naprostá bomba.
Insidious (2010)
Horory nejsou můj žánr,a poslednutí tohohle se na ně víc zaměřím.Astrální cestováni je velice zajímavé tímto filmem jsem se vrátil do dětství kdy jsem něco podobneho zažil (jistě že né v takové míře).Opravdu jsem se místy bál a o tom to má být.Davám 4 hvězdičky ten film jsi to zasloužil :)