Recenze (287)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Jedna hvězdička za "film", jedna za draka. Víc ze mě ty tři hodiny okusovaných nehtů nedostanou.
Černá zmije - Černá zmije IV (1989) (série)
Jako válečná satira slabé, jako komedie únavné. Ještě, že mi hlasy v pozadí radili, kdy se smát, bez nich bych často nevěděla... Až někdy budu chtít polechtat bránici v kulisách světové války, pustím si raději Haló, haló! z té druhé v pořadí.
Černá zmije - Černá zmije III (1987) (série)
Nope, nevermore. První nevýhodou téhle série je relativně neznámé období (ve školních lavicích věnované především Francii, jako zástupci zahraničního vývoje), druhou příliš černobílé pojetí. Upřesním- prakticky každý, kdo není Blackadder sám je blb, a sarkastická "přechytralost" hlavního hrdiny tak velmi rychle začne lézt na nervy.
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (série)
Ano, takhle, prosím, klidně pokračujte dále. Vtip podstatně "chytřejší", respektive založený na mém oblíbeném kontrastu sarkastického ostrovtipu s různými stupni normálnosti/infantilnosti/hlouposti. Nejlepší postava: Queen Liz, Blackadder sám Nejlepší pasáže: parafráze Richarda II., počítání fazolí, odhalování padoucha a jeho pohnutek v závěrečném dílu
Černá zmije - The Black Adder (1983) (série)
Trochu zklamání. Ne, že bych nevěděla, které části měly být vtipné, jen mi prostě nepřipadaly tak legrační, jak by nejspíš měly. Nejvíc mi asi vadila až příliš okatá hloupost většiny postav. Nejlepší postava: královská matinka Nejlepší díl: The Archbishop
Vznik tvorstva (2010)
Kde jsem mohla mnou taktéž "nedoceněnému" Heart přičíst k dobru alespoň hudbu, tady kde nic- tu nic...
Heart (2011)
Poselství mi nejspíš uniklo, poněvadž to, co myslím, že by jím mohlo být, je zoufale slabé. Forma s prominutím nechutná. Jen výborná hudba tomu zachrání aspoň jednu hvězdu.
Vincent (1982)
Nádherná, pohyblivě ilustrovaná, napínavá báseň.
Mary Poppins (1964)
Vysoká očekávání naplněna a překonána. Nevtíravě, hravě optimistická atmosféra, úžasné taneční kreace, perfektní písničky (a to nemám zpívání ve filmech ráda) a sama Mary Poppins? Clara Oswin Oswald to sice není, ale jako chůvu bych ji i tak brala všemi deseti.
Snow Shark: Ancient Snow Beast (2011)
Domnívala jsem se, že to je jeden z těch filmů, co jsou tak stupidní, až se zdají ohromně zábavné. Bohužel je to ta kategorie, která je natolik stupidní, až to nudí.