Recenze (207)
Sousedi (2014)
Tohle ma byt komedie roku? Pro Amiky mozna, ale pro nas, snad kapku mene jednoduche Cechy nez Amiky, asi tezko... Mlatit se gumovym penisem a soulozit pred miminem muze pripadat vtipne jen opravdu primitivnim lidem. Pro me nejlepsim clankem celeho filmu byla pravdepodobne mala Stella a v nekolika momentech Rose Byrne, nic vic, bohuzel.
Vražedná terapie (2001)
Tenhle, vzezrenim, televizni film ma docela dobrou atmosferu a hutnou hudbu. Prostredi byvale psycharny se mi libilo. Podle zdejsiho hodnoceni a komentaru jsem cekala neco uzasnyho, ale bohuzel... Dostalo se mi jen maximum kecu a minimum akce. Zklamani, zklamani, zklamani... Ale mene jak 3* zase asi dat nemuzu.
Hvězdy nám nepřály (2014)
Nadhernej film! Ve vsech smerech...
Lucy (2014)
Absolutne me nikdy nezajimal sci-fi zanr a nepredpokladam, ze by me nekdy zajimal (ano, Matrix jsem videla). Jen jsem se ze zvedavosti kvuli Scarlett podivala na trailer a rekla jsem si, ze tohle musim videt! Kdyz bych vypustila nejaky echt sci-fi sceny, u kterych mi nekdy bylo az do smichu a kterych bych par i vypustila, ci pozmenila, film me celou dobu neskutecne bavil, krasne odsejpal a nenasla jsem snad jediny hluchy misto. A Scarlett si po tomhle filmu radim do TOP 10 herecek, je to kus :)
Yves Saint Laurent (2014)
Absolutne nudny a absolutne zbytecny film... U filmu o modnim navrhari cekate hlavne mnoho pohledu na modu, ale bohuzel te jsem se dockala minimalne. Zato se dozvite, s kym vsim si to Yves rozdal, trochu smutny, ne?
Kouzlo měsíčního svitu (2014)
Obdivuju Emmu Stone, obdivuju Colina Firtha a odted budu obdivovat Woodyho Allena, protoze tohle je prvni film, ktery jsem od nej videla a jeho filmy me nikdy absolutne nelakaly...
Safe Haven (2013)
Krev vsude, kam se podivas...
V/H/S/2 (2013)
Jednicka byla lepsi. Pokracovani je proste az moc morbidni. Ani na ty bramburky jsem nemela sebemensi chut...Pritelkyne byla statecna a dala to do pulky 3. pribehu :D Tady si na svoje prijdou milovnici predevsim zombiku a hektolitru krve, cemuz ja uz posledni dobou moc neholduju, proto me zaujal nejvic prvni pribeh s integrovanou kamerkou v oku. Podtrzeno, secteno, mam to za sebou a prezila jsem...
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Kravina nad vsechny kraviny, ale bavila jsem se kraaalovsky! A navic chvalim vyber drtive vetsiny hercu :)
Oculus (2013)
Hra na kocku a mys! A ta vrazedna hudba? Lahudka!