Recenze (13)
Památkáři (2014)
Dobrá parta, období 2. světové války a hrdinští američtí vojáci, kteří jsou pro záchranu památek ochotni riskovat život.....kombinace války a záchrana historických děl mě zaujala.....
Cesta do fantazie (2001)
Krásný animovaný japonský film o statečné dívce, která je pro záchranu svých rodičů schopna udělat cokoliv, i překonat vlastní strach.....animované postavičky v tomhle filmu mě zaujali, taktéž i příběh a úsměv na tváři, že vše dopadne dobře :-)
Rocky Horror Picture Show (1975)
Co k romu filmu dodat? Bláznivé písničky, tance, děj, skvělý výkon Tima Curryho.....film který jsem musela shlédnout od začátku do konce......prostě waaaaa.....:-D
Tekken (2010)
Pro mě, takový ten zlatý střed, koukat se na něj dalo, některé postavy vypadají jako by vyskočily přímo ze hry.....jen....kdyby se i další postavy dočkaly comebacku a kdyby i ten příběh byl rozsáhlejší....
47 róninů (2013)
Keanu Reeves, k tomu krásné prostředí, zajímavý příběh a boj dobra proti zlu. Nemám co bych vytkla.....jen ten konec.....:-) Ale jinak uchvatné.....
S čerty nejsou žerty (1984)
Nesmrtelné hlášky a hezké zpívání princezny Adélky.....:-) to vše v hezké pohádce.....
Pelíšky (1999)
Prostě klasika.....a skvělí čeští herci k tomu :-)
Návštěvníci: Cesta do Ameriky (2001)
Příběh s vtipnými hláškami, kde se člověk nemusí bát že se nezasměje....navíc s hereckým výkonem Jeana Rena, který zde ukáže že umí zahrát i něco jiného než drsné hrdiny.....
Big Hit (1998)
Akční jízda s Markem Wahlbergem :-)
Naslouchej svému srdci (2010)
Krásně dojemný film :-)