Recenze (1 487)
Krotitelé duchů (1984)
Jednoznačně epic komedie.
Krotitelé duchů II (1989)
Jeden z filmů co formoval mé dětství a proto níž jít nemůžu.
Červený drak (2002)
Oproti dvojce jednoznačně kvalitativní vzestup. Tenhle styl kdy je Hannibal jenom něco jako poradce filmu sedí více než kdyby mu obětovali celý film (jako byl onen již zmiňovaný druhý). Edward Norton jako náhrada Jodie Foster byl výborná volba.
Hannibal (2001)
Je to strašně nudné pokračování a to hlavně kvůli příběhu. Zaměření se čistě jenom na Hannibala evidentně není nejlepší nápad, Hopkins se sice snaží ale tak nějak to prostě nemůže sám utáhnout. Na dvě hodiny stopáže se toho děje strašně moc a zároveň skoro nic. Jullianne Moore je jako náhrada Jodie Foster ok, ale chemie nefunguje. Mno a závěrečná scéna s mozkem je prostě trochu moc. Tenhle díl je prostě docela chyba ještě, že se v třetím díle vrátili ke schématu z Mlčení Jehňátek. Mno nic nudil jsem se a na 2 hodiny to mohlo být mnohem lepší ba úplně jiné a hlavně zábavné.
Doktor Smrt (2010) (TV film)
Morální otázku celého filmu ponechám stranou a zaměřím se pouze na hodnocení filmu jako takového. A jako takové musím říci, že nevím proč se film pyšní dovětkem TV film, jde totiž o plnohodnotný kousek. Jedna hvězda střídá druhou a ti to rozehrávají na pozadí poutavého příběhu, což jenom umocňuje fakt, že jsme se tu inspirovali skutečnou událostí. Rozhodně nelze upřít ony kvality, ovšem morální otázku ať si každý zhodnotí sám.
Devil's Playground (2010)
Bohužel je to ukázka spíše poloamatérské tvorby nežli profesionálního výkonu. Začátek ještě ušel ale s přibývajícími minutami se z toho stává docela nekoukatelná záležitost, hlavně to neskutečné a otravné tlachání o ničem.
Ďáblův advokát (1997)
Al Pacino jako samotný satan je neuvěřitelný a tak neskutečně cool, že jsem snad neviděl lepší ztvárnění téhle postavy. Do toho mu sekunduje Keanu který hraje taky jako o život. Prostě a jednoduše tenhle film má všechny aspekty které z něj dělají neskutečně zábavnou podívanou.
Bezva vejška (2006)
Jako komedie to ujde, jinak je to samozřejmě blbost, co se tedy náplně týče.
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Je to naprosto ultimátní kokotina, ale ve 2 ráno se mi to zdálo taky jako naprosto neskutečná zábava. Co na to říct bavil jsem se a bájný meč cocksword tomu jenom dodal. Nemůžu než doporučit, nejlépe podávejte s vypnutým mozkem a vychlazeným pivem.
Kyonyû doragon: Onsen zonbi vs sutorippâ 5 (2010)
Tak film jsem jenom tak běžně proklikal a ačkoli jsem ochotný zkouknout téměř cokoli, musel bych být totální vylízaný magor abych si pustil něco takového