Recenze (11)
Bylo to v máji (1950)
Super film, který bude bavit lidi co dělají ve fabrice. Úderník Brejcha dělá na 375%. To je efektivita výroby. Sakra!
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Nejlepší komentář, který opravdu pobaví 😃 B!shop *** Kozyyyyy vsude samy kozyyy :) Akorat Stefanie to kazila :D Kdyby tam misto toho serialu byli jen ty prostrihy tak je to jasne za pet :)(2.1.2005)
Pompeje (2014)
Jedna hvězda za příběh který snad každy zná. Jinak to byla směska filmů např. Gladiátor a Spartakus.
Komando (1985)
Super film, mé hodnocení je 180%
Rozhovory před popravou (2011) (TV film)
Prosím o odkaz pro tento dokument. Děkuji
Amazing Spider-Man (2012)
Nejlepší scéna byla když Stan Lee si četl knihu v knihovně, jinak průměrný film.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Tohle už je případ pro sociálku, nechat dvakrát kluka bez dozoru,to je fakt peklo!!
Kurýr 3 (2008)
Tak za Kurýra 2 jsem dal jednu hvězdičku, ale jen proto, že tam hrála bloncka. Absolutně nic nového, ještě větší nuda než jsem předpokládal. Proto dávám ODPAD.
Herkules v New Yorku (1970)
Dobrý odpad, ale počkejme si, třeba se nám tento herec ještě někde v menším obsazení ukáže. :D
Kurýr 2 (2005)
Dal bych odpad, ale za bloncku dávám jednu hvězdičku...