Recenze (212)
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Tak rozporuplné pocity jsem u hodnocení filmu dlouho neměl. Tomuhle kousku můžete dát jak jednu, tak klidně čtyři pět hvězd. Dobře jsem se bavil u přehnaných pozérských gest všech protagonistů, ovšem z uměleckého hlediska je tento film... no víte kde. To ovšem neberu jako mínus, u béčkových filmů je to zcela v pořádku.
Rychlejší než smrt (1995)
Potenciál tak hvězdného obsazení se dal využít o poznání lépe. Ne, že by byl tento film vyloženě špatný, docela jsem se u něj bavil. Raimi měl už ale i lepší snímky.
Teletubbies (1997) (seriál)
Stupidita nejtěžšího kalibru. Jdu zvracet...
Pokémon (1997) (seriál)
Je smutné sledovat, jak na tomto stupidním seriálu vyrůstají malé děti. Jednu hvězdu dávám, protože doufám, že je Pokémon přivede k daleko kvalitnějším anime.
Beowulf (2007)
Místy mi tento film přišel takový nemastný, neslaný. Druh animace mi také moc nesedl. Ale snaha se cenní a musím uznat, že dílo jako takové bylo celistvé, nápadité a dotažené do nejmenšího detailu.
Apokalypsa (1979)
Opravdu mistrovský kousek, lepší válečný film jsem snad ještě neviděl. Všechna pocta Coppolovi, tohle se moc, moc povedlo. Mám rád vůni napalmu po ránu.
Máte doma uklizeno? (2003) (pořad)
Vcelku nenápaditá reality show. Máte doma bordel? Do televize s tím rozhodně nechoďte...
Bláznovství (2008)
Skvělá oddychovka, která si na nic nehraje. Věčně zhulený Ben Kingsley podává více než dobrý výkon v roli podivínského psychiatra. A na konci jsem i tu slzu ukápl.
Griffinovi (1999) (seriál)
Skvělý seriál, který je lepší se Simpsonovými raději nesrovnávat. Skvělé gagy a situace od začátku do konce každého dílu, pro mě prostě klasa. Jednoznačně za pět hvězdiček.
Senzační Spider-Man (2008) (seriál)
Náhodou povedený seriál. Jakožto velký fanoušek Spider-mana jsem moc rád, že něco takového vzniklo.