Poslední recenze (49)
Grandhotel Budapešť (2014)
Jsem asi jinej,ale mě Grand Hotel Budapešť vůbec nebavil.Přiznávám že jsem ho viděl jen asi 2/3 ale to mi bohatě stačilo.Pár vtipných scének by se našlo a rovněž obsazení je skvělé,ale jako celek mi to přišlo nemastné,neslané.Po všem tom povyku okolo toho jsem čekal mnohem lepší film.
Nelítostný Parker (2013)
Vcelku dobrá Stathamovka kterou zkazil nástup Jennifer na scénu a tím i odlehčení filmu a tak to nakonec nebyla pomsta tak šťavnatá jak mohla být.Příště míň kecat a víc mlátit.
Tučňáci z Madagaskaru (2014)
Tučňáky jsem teda čekal o dost slabší.Dlouho jsem se jim vyhýbal,ale je to fakt sranda.Spousta hlášek a vtipných postaviček dokáže pobavit.Jen škoda docela slabé animace,která v porovnání s nedávno viděnou Velkou šestkou zaostává o několik tříd.