Recenze (61)
Ultramarines: A Warhammer 40,000 Movie (2010)
U mě více než dobré. Po Res.Evilu nejlepší CGI film...hlavně ohledně atmosféry a hororového nádechu. Neznám universum WH, ale rád si nyní přečtu pár knížek.
Predátoři (2010)
U mě za pět, protože takový nářez jsem nečekal. Nejde o to, kolik je tam akce, ale jak je celá akce zakomponovaná do filmu, postavy celkově jsou fajn, není tam krom doktora(tuto roli jsem osobně vůbec nepochopil) slabá role. Ohledně predátorů jsem osobně čekal více zbraní, jinak promyšlenost honu byla moc fajn, adaptivnost těchto postav též:) U mě tedy jednoznačné překvapení, které si zaslouží, aby si na sebe vydělal a byla pokud možno i druhý díl se stejnými autory...protože určitě snímek ještě má co dále říci.
Pustina (2006)
Dávám komentáře ne kvůli příběhu a ději, ale celkově za vyznění postav, za Stýva a hlavně za to, jaká psychologie byla ve filmu obsazena.Zaslouží si to toto hodnocení a i v dalších filmech si zaslouží šanci neokoukaní mladí herci
Na hraně temnoty (2010)
Myslím, že to není tak špatné...skvělé herectví Gibsona a celkově příjemný příběh.Ač jsou scény občas přitažené za vlasy, musím uznat a říci, že film mě dostal a hltal sjem každou minutu a to u filmu tohoto ražení řpeci jde:)
Rozsudek smrti (2007)
Ano v prubehu filmu nekolikrat hrdina vyvazne se stestim, ale opravdu by to tak nemohlo v realu a americe byt?Gangy na dennim poradku, policie bezmocna.Prvni pulka filmu pro me naopak slabsi, vyrovnani se se smrti syna, od zlomoveho okamziku neskutecna rezba, "uveritelne" akcni sceny i konec...pro me velke poteseni a krasne straveny cas u filmy, ktery rozhodne "neboli".Vitejte v Pekle!!!
Zrození šampióna (2009)
Pro mě jeden z jednoznačně nejlepších filmů roku 2009, ikdyž film byl plný lásky a až přehnané solidarity ze strany "bílé" rodiny, tak ve mě zanechal moccc příjemný pocit, a Sandra hraje opravdu navýsost skvostně....moc se mi to líbilo a moc gratuluji k zaslouženému Oskarovi:)
Legie (2010)
U mě rozhodně dobrý, ač občas dialogy šílené, tak výprava a celkově téma je pro mě ideální a vyvrcholení trochu šokující.Moc příjemné podívání se na film:)))
Pařba ve Vegas (2009)
Skvělé, opravdu skvělé, několik nezapomenutelných momentů, které film nadhazují do neskutečných výšin...ano chápu, že některým se to extra nelíbilo, ale nejde udělat extra vtipných 90minut, ale vtipný tento film opravdu je....gayboys:DD
G. I. Joe (2009)
Pro mě velké překvapení, film ač občas nelogický, tak splňuje rámec sci-fi akční film dokonale.Je to jízda od začátku do konec, bez hluchých míst a s vynikajícími herci:))) Těším zda a jestli bude pokračování...palec nahoru Joeové:)
Smrt on-line (2008)
To ej škody toho finále, které je tak tuctové až to bolí, nechci tu spoilerovat, ale 75%filmu je mezi 4-5* ale ten konec je odpad...tudíž mě vycházejí hezké tři....škoda, po průběhu jsem čekal více