Recenze (122)
Loganovi parťáci (2017)
Byli tam slabší chvilky, kdy se mi chtělo zívat, hlavně v první polovině. Nicméně nakonec se to rozjelo správným směrem. Pár příjemných překvapení a hlášek mě nakonec přiblížilo ke 4*. Jo jasně, může za to i Daniel Craig.
Muž, který poznal nekonečno (2015)
Čekal jsem sice trochu více matematiky, ale líbilo se mi to a připomnělo souboj kultur a civilizací, který je dnes už někde jinde. 4* za probuzení matematické vášně ve mě.
Zmizelá (2014)
Výborná sonda do života dvou lidí žijících ve vztahu, ať už je to manželství nebo ne není podstatné, hlavně nezevšednět a nenudit se, to se potom začínají dít věci. 4* dávám proto, že jsem se párkrát začal skoro nudit v důsledku zpomalení děje a přešlapování na místě, ale bylo naštěstí jen párkrát a jen na chvilku :) Každopádně hudba je opět parádní, jak u posledních Fincherových filmů bývá zvykem, když mu hudbu dělá Trent Reznor a Atticus Ross.
Interstellar (2014)
Není to čistých 5*, ale 4* by zase bylo málo. Je to skvělá podívaná. Klidně bych vydržel být v sedačce kina připoután daleko déle a vidět více navštívených planet. Místy mi to připomínalo 2001:Vesmírná odysea a to je můj oblíbený film. Ještě musím zmínit bravurně zvládnutou fyziku vesmíru, jako teorie relativity, červí a černé díry, gravitace,... Prostě pecka, pořád na myslím. Díky za další skvělý film Chrisi.
Dárce (2014)
Začátek je pecka, napínavý a tajemný, s velkým potenciálem. S přibývajícím časem se potenciál vytrácí nebo jinak řečeno je nevyužit, ale pořád se drží aspoň ten pocit napínavého tajemna. Bohužel, v závěru filmu je vše pohřbeno a zůstane jen vzpomínka na hlavní postavy. Ten konec by zvládl lépe i scénárista začátečník. Škoda, i přes hodn2 dobrý začátek a víceméně i první polovinu filmu jsou to nakonec 3*.
Želvy Ninja (2014)
A tak dalo se to no. April by nemusela mluvit, jen se tam tak občas mihnout, ale zato želvicky a jejich průpovídky by mohli mít o to větší prostor. Občas jsou opravdu vtipné až až a proto 3*. Celkově průměrný spektákl pro průměrného diváka. Náročný bude zklamán.
Strážci Galaxie (2014)
Tak to byla jízda ... vtip, akce, napětí, hrdinové, triky. To vše zabalené do sci-fi hávu. Pro Avengers hustá konkurence. To se prostě musí vidět.
Lucy (2014)
Před odchodem do kina jsem si samozřejmě přečetl pár komentářů, jestli jít na Expendables 3 nebo Lucy. Obojí vypadalo nic moc, takže vyhrála Lucy, hlavně díky Lucovi a Scarlett. No a musím říct, že volba to byla skvělá. Film mě bavil a vůbec nechápu recenze typu WTF, nechápu, Atlas mraku, atd... Děj filmu i jeho sdělení je zcela jasné. Rozhodoval jsem se mezi 3 - 4* a protože mi visel v hlavě ještě 2 dny poté, tak 4* jako vyšité.
Na hraně zítřka (2014)
Na 5* to těsně není, ale jeden z nejlepších filmů tohoto roku to zaručeně je. Poslední sci-fi Tomika Crusie jsou prostě vydařené filmy: Emily přidává na kráse a celé šlape to jako hodinky. Hodně se mi líbili výborné komediální vsuvky. Tento styl humoru prostě funguje, něco jako Na hromnice o den více. Doporučuju.
Odpor (2008)
Zajímavý příběh z těžké doby odehrávající se na neobvyklém místě. Atmosféra fajn, hrdinové taky, jen příběhu podle skutečných událostí opravdu nesluší "záchrana na poslední chvíli". 4* utekly těsně.