Recenze (20)
Vezmi si mě (2014) (seriál)
Kúsok zo mňa umrel, keď som sa pokúsila zhliadnuť tento skvost s neuveriteľne iritujúcou hlavnou postavou. Už sa to rozhodne nebude opakovať,
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Ako verný fanúšik nemôžem povedať ani jedno krivé slovo o tomto úžasnom vyvrcholení Hobbitej trilógie. Spokojnosť nadovšetko, Peťo vie, čo robí a našťastie to robí dobre. Vážnejšie situácie sa snažil s humorom odľahčiť a dokonca to ani nepôsobilo silene či vtieravo. Vzhľadom na to, že cca 80% filmu tvorilo vykreslenie battlu, je to pomerne úspech. Krátko a stručne, bola to geekovská lahôdka.
Red Band Society (2014) (seriál)
TV drama, ktorá sa z vás nesnaží "vyždímať" emócie za každú silu, obsadenie veľmi príjemné a rozhodne neokukané a neskutočne zaujímavý dej, ktorý má veľký potenciál. Ťažko súdiť po pozretých dvoch častiach, no zatiaľ to funguje a plánujem stick around dosť dlho na to, aby som zistila, či to bude fungovať aj naďalej.
Sedm psychopatů (2012)
So, this was crazy!!...bezpochyby divný film plný čierneho humoru, jednotlivé postavy trošku nedotiahnuté, ale celé dohromady je to šialené, iné a neokukané a ja som si túto jazdu rozhodne užila....celá sekvencia odohrávajúca sa na púšti bola už mierne mimo, no som odhodlaná to McDonaghovi odpustiť...na "V Brugách" to však nemalo...
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Od pána Tora som čakala niečo na úrovni, ale tomuto chýba akákoľvek logika, vzťahy medzi hlavnými postavami sú vybudované na vzduchu a takisto im chýba čo i len minimum chémie....napriek tomu som sa v podstate bavila a špeciálne efekty sú vyšperkované, takže za to tie 3 hviezdičky.
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
V jednoduchosti je krása...vytkla by som tomu možno menšiu citovú plytkosť, ale vizuálne super :)
Spisovatelé (2012)
Určite je tomuto filmu čo vytknúť, ale ja to robiť nebudem...mal všetko, čo by mal dobrý film mať: skvelý hudobný podmaz, talentovaných hercov, zmysluplnú myšlienku a skvelé prevedenie. Vcelku veľmi príjemné :)
Lásky čas (2013)
Veľmi príjemný film, pomerne inteligentné dialógy a sympatické herecké obsadenie.....páčila sa mi hlavná myšlienka a aj keby som chcela - čo však nechcem- nemôžem nájsť žiadnu chybičku krásy :)...myslím, že film nikoho neurazí, a preto ho odporúčam naozaj každému- dôkazom sú osoby mužského pohlavia, ktoré so svojimi polovičkami sedeli v kine a tiež im sem tam ušiel smiech :D
Don Jon (2013)
Film ma neoslovil, ku koncu som už aj zaspávala, vcelku to na mňa bolo príliš plytké.
Iron Man 3 (2013)
Nebolo by tomu čo vytknúť, keby...až príliš mi bila do očí podobnosť s Hellboy- om a Terminátorom, vzhľadom na tie zvláštne fire schopnosti a červené oči, pričom nebolo ani vysvetlené, ako sa k tomu postavy dopracovali...Takisto som mala pocit, že tvorcovia to trošku prehnali s efektmi, chvíľami mi to pripomínalo ohňostroj na Times Square :)...extrémne hollywoodske po tejto stránke, oceňujem však hlbší prienik do Starkovej duše a jeho vzťahu k Pepper a takisto záporáka, ktorý naozaj pôsobil záporne :)...vtipné hlášky nechýbali, monumentálne scény takisto a keď nad tým človek príliš nerozmýšľal, nemohol odísť nespokojný.