Recenze (102)
Scary Movie 5 (2013)
Svět se řítí do zkázy, pokud se už člověk ani na scary movie nemůže spolehnout, tak na co jo? Ještě teď si pamatuju, jak jsem se u předchozích dílů při prvním shlédnutí smál, a to ne jednou. Ale tady? Už u Pár nenormálních aktivit jsem si říkal, že je to trapný, ale tohle to bohužel ještě mnohonásobně překonalo. Smál jsem se asi jednou a už ani nevim čemu, protože to bylo spíš z nouze. Éra scary movie holt končí a bohužel ne na vrcholu, ani mírně pod. Celý film bych rozdělil do 3 částí- 1) nesmyslné pády, údery do hlav atd, které do děje vůbec nezapadají. 2) Nic. Taková vata posunující děj, kterou člověk do pěti minut zapomene 3) Nepovedené a vystřižené záběry nakonec. Bohužel nejlepší část filmu. Shrnuto a podtrženo: Jasný odpad.
Intim Night (2012) (pořad)
Vůbec nevím, proč jsem si to vlastně pustil? Tomu teď opravdu nerozumím, ale koukat na rozcapenou Heidi na kanapi opravdu nemá smysl, nemluvě o tom, že nemá smysl takovýhle pořad vůbec vytvářet. Kvalitu pořadu nezachrání ani zešedlý Hůlka, mile se rozplývající nad tím, jak měl za mlada sex v ředitelně (O Bohušovi Matušovi radši nemluvit). Odpad je jasná volba.
Koule (2012) (pořad)
Sakra, co to ta Pětka vysílá, to je kvalita nad kvalitu. Už aby zkrachovali, lepší mít o televizi méně, než tohle.
Iveta živě (2012) (pořad)
Ivetka je nejlepší a kdo má jiný názor, tak je blbec. To je asi tak shrnutí téhle zhovadilosti.
Soudný den planety Země (2006)
Slátanina, která se ale tváří hrozně vážně a vědecky. U filmů tohoto typu by mělo být varování: Pozor, sledujete kravinu. Jinak je nebezpečí, že to někdo může brát vážně.
Iveta (2012) (pořad)
Dokonalý příklad toho, kam až může televize klesnout. Celá brita Bartošová si vylévá srdíčko a jde si za úspěchem (ironie). Na druhou stranu náklady budou asi nulové- kamera stačí jedna, střih se zvládne na domácím PC a ostatní záběry se stáhnou z Youtube.
Vtip za stovku! (2012) (pořad)
Trapné sto let staré vtipy proložené vulgaritou. "Krásný" pořad
Farma (2012) (pořad)
Pohár debility a ubohosti dosáhl svého vrcholu. Soutěž o ničem, kde bych skoro uvažoval o žalobě na producenty, jakým způsobem představují život na farmě.
Love and Theft (2010)
Jak již někdo zmínil v komentáři přede mnou. Drogy jsou to jediné, co by mohlo tento paskvil vylepšit. Žel bůh jsem na nich nebyl. I v krátkých filmech bych rád pochopil myšlenku, zde mám pocit, že to nelze. Neustále prolínání nesmyslných obrázků je opravdu "zvláštní".
Král Škorpion - Bitva osudu (2012)
Na to se ani koukat nedá. Děj o ničem, hlášky, které mají být vtipné, jsou spíše k pláči. Prostě totální ztráta času. Člověk se jenom musí ptát: "Proč má někdo potřebu takovéhle filmy točit? To se chce autor divákovi pomstít?".