Oblíbené seriály (9)
Griffinovi (1999)
Simpsonovi (1989)
Celkově suprový seriál, kterému nejde nic vytknouti. S posledními sériemi, jde kvalita mírně dolů, nicméně je to stále jeden z nejlepších animovaných seriálů, které jsem kdy viděl.
Futurama (1999)
Nevěděl jsem, co od tvůrců Simpsonovic rodinky čekat. Ale byl jsem moc překvapen, Fry a spol nemají chybu. První série byla nejlepší, postupně kvalita opadává, ale pro fanouška dr. Zoidberga a Hypnožáby to rozhodně nic znamenat nebude! :) Doporučuji! Dobře, že naše TV pochopila, že je o tento seriál rapidní zájem.
Ovečka Shaun (2007)
Cleveland show (2009)
Nepřišel jsem na to, co tím chtěli dokázat. Parta ve Family Guy, byla nejlepší. Každý tam měl svojí roli, ať třeba jenom padal z vany na trávník ;) . Je to celková škoda, samotný Cleveland show je velice slabí a na Family Guy jen tak asi nedosáhne.
Živí mrtví (2010)
Seriál mě celkově pohltil. První pilotní díl, byl prostě úžasný! Následně to začalo upadal což je normální. Následovali až někdy příliš dlouho trvající monology. Akce také ubývá, ale o překvapivé momenty a rozhodnutí nouze stále není. Pro milovníky Zombies, vřele doporučuji.