Recenze (1 902)
Andor - Sekera zapomene (2022) (epizoda)
Vyzerá že celá séria je založená na vzorci filler filler finále. Možno by to lepšie sedelo ako tri 90min filmy jednotka dvojka a trojka
Andor - Teď jdem ven (2022) (epizoda)
Aký universe taký prison break. Je to väčšina nálož ako finále nejakého väzenského seriálu.
Andor - Ulice Rix (2022) (epizoda)
Dokonalý pohľad na revolúciu a jej prvú iskru. Vlastne, ono to už iskrilo hodne, ale až keď príde na prvé údery kladiva na podkovu a posmrtný odkaz revolúcie, tak začína wildfire. Všetky linky sa samozrejme spájajú do jedného veľkolepého grand finále. A nezabudnite na potitulkovu scénu - potvrdila sa mi predpoveď z predošlých časti 🙂
Andor - Zúčtování (2022) (epizoda)
Predčasné Finále po dvoch priemerných epizódach. Najslabším článkom sú Flashbacky detí divochov z detstva a ich stret s high tech posádkou stroskotanej lode. Topkou je spackany záťah v pomere 1 rebel ku 12 členom security tímu. Toto sa nedalo pokaziť, až kým sa to nepokazilo celé. Tak trochu v štýle black hawk Down, kde sa celá jednotka ocitne v strede nepriateľov ktorí sa hneď aktivizujú proti prítomnosti neželaných jednotiek. Proste Učebnicový príklad zlyhania. Za to určite 5/5, tá atmosféra sa dala krájať. A potom utíchli údery kladiva o kov a začal lov.
Aneun yeoja (2004)
ako pise May, ide skor o dramu nez o romantiku. najviac sa mi pacila diagnostika na klinike, ten doktor bol typek :) ako sa cloveku zmeni pohlad na svet ked zisti ze uz coskoro...? prepad banky alebo ako hlavny hrdina policajnym vysetrovatelom riadne zamotal hlavy svojim zvlastnym postojom, to sa len tak nevidi. skoda ze ma film inak nechal chladneho, cakal som viac...
Annie Hallová (1977)
vidiet ze ked mate peniaze tak si mozte spravit aj film o byvalej laske (a rozdavat 30k usd za camea). ten film je ale dost dobry a Woodyho vtipky sa mi pacili, boli nenutene, spontanne a trefne. rozchody aj pekne chvilky sa striedaju a casovo su rozhadzane, asi ako spomienky na niekoho z minulosti. skvely film, skoda ze miestami sa nic nedialo, po hodine som mal pocit ze to uz bezi vecne, po 60. minute to bolo asi najslabsie, ale zaver to znovu vytiahol na 4*, (aj ked nebol nicim vynimocnym). som zvedavy ako by vyzeral podobny Woodyho film z dnesnej doby, co vsetko by don zakomponoval :)
Anthropoid (2016)
Konečne film o Československych hrdinoch o ktorých sme veľa počas komunizmu nevedeli. Je fajn vedieť že to s nami nebolo až také zlé. K filmu by som mal otázku čo sa stalo s Judášom, nejak sa naň zabudlo.
Ant-Man a Wasp (2018)
Vedecké nápady prevedené do takej podoby zbraní, že by prestali byť relevantní akokoľvek nepriatelia, logicky to ide do kavtov, ale možno to dáva zmysel na subaromarnej úrovni
Apostle (2018)
Wicker man bol síce lepší, tá divná driada tomu tiež nepridáva, ale za mňa stále za 4/5, záverečná pesnička je vraj nejaký starý hit
Apoštol Pavel (2018)
Úžasný film, vrelo odporúčam všetkým. Človek si už vie vizuálne predstaviť situáciu v Ríme po nerovom požiari, pohľad do basy z pohľadu väzňa aj šéfa väznice, aké rozhodovanie museli postupovať rímski občania Priscilla a Aquila, a pod. Nezabudni to zapísať.