Recenze (238)
Jak se staví dům (2009) (pořad)
Když jsem byl menší, vždycky jsem se podíval na pár dílů. /20%/
Tajný deník call girl (2007) (seriál)
Jednou jsem to viděl v televizi. Bylo mi asi deset. Zrovna tam samozřejmě byla sexuální scéna, takže se mi to líbilo. Až teď jsem to našel zničehonic na internetu a podíval jsem se na pár dílů. /55%/
Tornádo - Pomsta nebes (2006) (TV film)
Vůbec to nebylo špatné, mě se to hodně líbilo. Německá tvorba nemusí být vždycky odpad. /50%/
Největší přání (2012)
Jako je vaše největší přání? Olga Špátová nám ukázala, že její největší přání je natočit dokument jako její otec. Řekněme, že se její sen splnil. /65%/
Silent Hill (2006)
Poprvé jsem to viděl asi v osmi a děsně jsem se bál. A tenhle rok to dávali jednou v telce a já nemohl odolat. Výborné triky a úžasná Laurie Holden. Jednou bych si chtěl určitě zahrát i hru. Jsem zvědavý na Návrat do Silent Hill. /65%/
Kletba z temnot (2012)
Jeden z nejlepších filmů o vymítání, fakt že jo. Výborný nápad a skvělá mladá herečka. A ta démonologie tomu jen prospěla. /65%/
Propad do temnot (2003)
Slušná atmosféra a začáteční scéna naprosto mrazivá. Teda aspoň pro mě. Ale po tom už je to jedna velká nuda. Mělo to skvělý nápad a "Zubněnka" bez masky byla hustá. /55%/
2012: Soudný den (2008)
Já nevim, nevim. /5%/
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Ten slabší díl, příběh nemá co nabídnout a celé mi to přišlo - moment, ono to bylo úplně stejné - jako Asterix a Vikingové. MYslím celou zápletku okolo Zničehonixe a Vikingů/Normanů. Pár vtipů funguje a docela jsem se nasmál té ženské, jak jí ten jeden Viking rozbil ten obraz. /50%/
Paranormal Effect (2010)
Tak jako nevím, bylo to děsně děsný. Jakože nechápu. /0%/