Recenze (39)
Jack a obři (2013)
Docela se divím nízkému hodnocení. Myslím, že si film určitě zaslouží více než 70 %. Modernější pohádka. Pěkná princezna. Hodně akce na závěr. Za 4 hvězdy.
Lucy (2014)
Tohle není žádná oddychovka, která asi nebudu bavit každého. Já jsem ale z kina odcházel spokojen. Dobré sci-fi, jen jsem čekal, že nám toho Scarlett ukáže víc ;)
Bundy: Dítě Ameriky (2008)
No, tohle byla skutečně úchylárna.
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Povedená fantasy s prvky řecké mytologie, která byla hozena do moderní stylu. Ano, bylo tam pár takových trapných momentů ( smrt Annabeth, jamajská verze kyklopa ), ale já se dobře bavil. Jedna z mála sérií, kdy se povedl i druhý díl. Uvidíme, jak zvládnou pokračování. Ale měli by si pospíšit než se stane z Alexandry sexy třicítka, protože potom jí tu náctiletost už moc diváků žrát nebude.
Wolverine (2013)
Hugh Jackman je fanda komiksu Wolverine a komiks, ve kterém se Wolverine dostane do Japonska patří k jeho oblíbeným. Jak sám říká, bavilo ho to spojení japonské kultura, která dbá na tradice, a Wolverina, který nedbá vůbec na nic ( a už vůbec ne na svůj zevnějšek ). Nakonec z toho byla docela dobrá akční řežba. Jen tu japončíkovu vnučku nemusel zkvaltovat. Přece jen tam určitý věkový rozdíl je. Pro mě byla asi z celého filmu nejzajímavější zápletka na konci po titulkách. Nebudu spoilerovat, ale v pokračování se máme na co těšit ;)
Němý Bobeš aneb Český Tarzan (1997) (divadelní záznam)
"To bych si asi něco udělal. Udělal bych si ze dřeva kyj a zabil bych tě!" "Tatínek je blbec!" .... "Poznal mě!" Mám rád tenhle styl inteligentního humoru. ;)
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Podle mého nejlepší zfilmovaný Asterix! :)
Bourneův odkaz (2012)
Tak po super 3 filmech sledujících Bourna tu máme dalšího bratránka z kolonií. Docela povedená záležitost, jen tomu stejně trochu něco chybělo. Doufám, že bude nějaké pokračování.
RocknRolla (2008)
"Ty nejsi hezoun Bob, ty jsi buzík Bob!" Výbornej film plný hlášek u kterého jsem se fakt ani minutu nenudil.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Tak typ filmů fakt můžu. Drsňák co si nebere servítky, nakope prdel každýmu záporákovi a ještě mu to i docela pálí. Na scientologa dobrý výkon!