Recenze (22)
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Většinou zábavné na intelignetní úrovni. Ovšem zdůrazňuji většinou. Jsou lepší a horší díly, jak ostatně u všeho.
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Pořad plný adrenalinu, dobrodružství a krásných míst. Mít možnost, taky se přihlásím.
Nekonečný příběh (1984)
Je to nádherný příběh, jeden z nejlepších, co znám. Dokonce vede i k zamyšlení. :) Můj obdiv mají i děti, které se svých filmových rolí zhostili přímo perfektně.
Láska nebeská (2003)
Vánoční srdcovka. :)
Osamělý jezdec (2013)
Pro mě hlavní bylo, že to byla opravdu sranda. Uznávám, že mi Johnny občas dost silně připomínal Sparrowa, ale to mi tolik nevadí. Spíš mě mrzí, že film nemá nijak podstatný děj a je stavěn hlavně na jednotlivých vtipcích. :) Každopádně příjemná podívaná.
Moulin Rouge (2001)
Prostě a jednoznačně, paráda! :)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Každý díl mě něčím překvapí, občas si říkám takhle to přece nemůže být a o to víc se mi to líbí. Nestává se mi moc často, že zírám s otevřenou pusou, ale při sledování Game of Thrones je to každý druhý díl. Prostě parádní! :) Díky, bože, za tehle seriál.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Předem říkám, že nejsem fanouškem takovýchto filmů, ale tak dalo se. Opěvovaný Jack Reacher, kterého najdete leda tak, že přijde sám, bylo už trochu moc. Jinak ale moc pěkný případ, kdy si říkáte, jak to tedy doopravdy bylo.
Na vlásku (2010)
Nejlepší animovaný film, jaký jsem kdy viděla. :)
Hotel Transylvánie (2012)
Příjmený animák, nijak zvlášť složitá zápletka. Skvělá pohádka pro děti a oddechová podívaná pro dospělé. :)