Recenze (23)
Julia (2022) (seriál)
Skvělý seriál... děkuji za takové. Na první kouknuti jsem dala rovnou 4 díly.
Vlk (1994)
Výborný Nicholson a skvělý Morricone díky!
Věštci (2016) (seriál)
Bavilo me to, ani jsem to necekala.
Princ a Večernice (1978)
Nádherný skvost. Miluji tuto pohadku a jako dítě jsem se strašlivě bála pana Brzobohateho.
Princ Bajaja (1971)
Miluji tuto pohádku.
Třetí princ (1982)
Krásná pohádka, které člověk přijde na chuť až po několika shlédnutí. Děkuji za takové skvosty.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Milá, úsměvná a láskyplná pohadka! Díky za ní 🙂
Případy detektiva Murdocha (2008) (seriál)
Velmi příjemná oddychovka, to se vždy hodí a v Covid době ideální.
Zaklínač (2019) (seriál)
Jsem naprosto unešená! Miluju Zaklínače... Miluju Henryho!
Jak si nepodělat život (2019) (seriál)
Super!!!