Poslední recenze (104)
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Zase tak špatné podle zdejšího hodnocení nám to nepřišlo. Jako večerní jednohubka se to dalo zvládnout. Jen škoda, že místo Votjubka tam nebyl Lumír.
Zaklínač - Série 2 (2021) (série)
Nadšení z první série vyprchalo. První díl byl slušný, poté víceméně následoval sešup až k poslednímu dílu, který byl alespoň akční a konečně se v něm významněji posunul děj, už to ale nemohl zachránit s ohledem na ten guláš, který nám tvůrci celou druhou sezónu servírovali. Nejsem fanatický fanoušek předlohy, knihy jsem nečetl, ale tohle byla prostě podivná slátanina. Geralt ok, Ciri taky docela ok (až na to, že vypadala jak po botoxu), Yennefer v podstatě zbytečná postava (její jediný světlý okamžik byl díl, kde zachránila Marigolda). Pokud měla první série hned několik skvělých momentů, které mi utkvěly v paměti, tak druhá ve mně nezanechala v podstatě nic. Snaha jít oproti předloze vlastní cestou prostě moc nevyšla.
Vlastníci (2019)
Bylo to super, ale poslední třetina filmu už mi přišla zbytečně přestřelená a přitažená za vlasy (Ramba vs. Kotek, Novotný, bratři podvodníci). Silné 3* (70 %).