Recenze (139)
Neprůstřelný mnich (2003)
Tenhle flm se mi vždy jako malému líbil. Zajímavý nápad a supr zpracování.
Autosalon (2005) (pořad)
Neuvěřitelná nuda. Jediný pořad o autech, na který se koukat dá, je Top Gear.
Protivný sprostý holky (2004)
Když jsem to viděl poprvé, přepadaly mne hlasité záchvaty smíchu a říkal jsem si "Tak to je fakt super, to musím vidět aspoň ještě jednou!". Pak jsem to tedy viděl podruhé, a už víckrát to vidět nepotřebuju.
Počátek (2010)
Zajímavý nápad, dobré efekty a dobrá hudba. Trochu se to podobalo Matrixu. Jediná věc, kterou můžu filmu vytknout, je ta, že mě nepřesvědčil (tak jak to udělal třeba Matrix), že by něco takového mohlo klidně být možné. Efekty se stavy bez tíže byly naprosto parádní.
Oscar Wilde (1997)
Celý film mi připadl jako gayovské soft porno. Pominu-li ovšem tento fakt, musím říct, že se mi film líbil. Lituji Oscara Wilda, že se narodil do špatné doby - jako vzácný liberál v převážně konzervativní společnosti neměl absolutně šanci. Narodit se dnes, bylo by každému úplně jedno, jaký život žije.
Zelená karta (1990)
To je tak supr příjemný a pohodový film! Chtěl bych bydlet v tom nádherném bytě.
Projekt X (2012)
Takový nemastný a neslaný film. Nikdy by mě nenapadlo, že někdo bude točit něco takového.
Pějme píseň dohola (1990)
Film, který má v divákovi vyvolat vlnu nechuti, hnusu a údivu nad celým tím komunistickým nesmyslem.
Perný den (1964)
Film naprosto o ničem, ale hudba úžasná. Po veškerém zprůměrování dávám 4 hvězdy.
Caveman (1981)
Tento film nám v rámci výuky pouštěla paní učitelka v biologii. Zlatá to paní. Zabili jsme tím 2 hodiny. Super komedie, ale po druhé už to vidět asi nemusím