Recenze (139)
Duch (1990)
Tak tohle je opravdu pěkný film. Výborná myšlenka, výborná zápletka, výborné napětí a výborná Whoopi Goldberg, která se ve filmu starala o zábavu.
Nevědomí (2013)
Super film, který splnil skoro všechny mé požadavky. Akční scény - super. Efekty - super. Herecké výkony - super. Příběh - super. Jediná malinko slabší stránka filmu byla hudba, která byla velmi průměrná. Při poslední nejakčnější scéně, čili výbuchu, mi běhal mráz po celém těle.
Láska jako trám (1967) (TV film)
Tak u tohoto filmu jsem se skutečně pobavil. Zlaté svatby jsem zažil 2 (od svých prarodičů) a musím říct, že by mě ani ve snu nenapadlo, že by mohly skončit takto.
Etiketa (2004) (seriál)
Naprosto parádní pořad. Jako malý jsem se od toho nikdy nedokázal odtrhnout.
Copak je to za vojáka... (1987)
Je to takový příjemný film, přestože to je z velké části demonstrace síly tehdejší československé armády.
Setkání v červenci (1978)
Supr komedie s typicky kachyňovskou stísněností.
Sněženky a machři (1982)
Naprosto pravdivě vypovídající film o lyžařských výcvicích v Česku. A kdo říká že ne, tak kecá.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Super sranda a super herci. Pěkný film.
MasterChef (2012) (pořad)
Tenhle pořad jsem naprosto nepochopil. Jaký to mělo proboha smysl? Kdyby tam alespoň dali nějaké recepty! Někdo může oponovat, že Ano šéfe! je to samé, jenže to je alespoň vtipné a učí českého konzumenta vyšším požadavkům. Tohle byla fakt nuda.
Hačikó - příběh psa (2009)
Dlouho jsem nechápal, o čem ten film je, asi v posledních 5 minutách mi to došlo. Není to totiž nijak dějově nabitý film, ale po celou dobu hraje pěkná hudba a jsou záběry na roztomilého psa. Je to takový ten doják, ale pěkný doják.