Recenze (21)
Zeroville (2019)
Verim,ze spousta lidi od tohodle filmu ceka vzhledem k obsazeni (Franco,Rogem,Farell,Robinson,McBride) neco uplne jinyho a pak je ceka zklamani. Tohle je fakt neco uplne jinyho. Davat tomuhle nalepku 'komedie' je dost mimo. Obycejne snimky o lasce k filmu zboznuju,ale tohle je prilis bizarni. Mimochodem dobrej soundtrack.
Logan: Wolverine (2017)
Vsechny tyhle filmy jsou stejny. Vsechny tyhle filmy jsou o nicem.
Bio Ráj (1988)
Film s velkym "F"
96 hodin: Zúčtování (2014)
Myslim,ze film s vyssi kadenci strihu/s jsem nevidel. Desnej zmatek.
Premiér (2019) (seriál)
Není to vtipně debilní. Je to jenom debilní.
Stážista (2015)
Strasna picovina. Tak neprijemne pozitivni (oxymoron?),az se chce zvracet.
Zrodila se hvězda (2018)
Proc ten hype? Tohle jsme vsichni videli uz 100x. Zadna vyrazna scena. Nic,co bych si zapamatoval. Hudebni film z mizernejma pisnickama. Uff.. Alespon,ze tam byl ten pes. Ty mi dycky zvednou naladu.
Velká nádhera (2013)
Nemůžu se nabažit atmosféry tohodle filmu!
Tvář vody (2017)
Zachraňte Willyho je mnohem lepší biják,než tahle děsná slátanina. A to myslím smrtelně vážně!
Zmenšování (2017)
Dokavaď se z toho nestalo sociálně environmentální drama,tak to šlo. Hvězdičku přidávám za scénu s odpálením "nálože".