Recenze (44)
Zrodila se hvězda (2018)
Nemám slov! Nádhera!
Padesát odstínů šedi (2015)
Já to miluji :)
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
TOP TOP TOP! Tim Burton je prostě miláček, který to umí. Neviděla jsem Sirotčinec naposledy a již teď se těším na pokračování.
Lída Baarová (2016)
Já nerozumím tomu, proč se to nelíbí. Film jsem viděla už po 5té a klidně ho uvidím znova. Ač jsou některé části jaksi divné, rozhodně mi to dalo to co mělo.
Hledá se Dory (2016)
Kdo by je nemiloval?? Tenhle příběh navždy zůstane opravdu hodně oblíbený. A poznat druhou stranu bylo potřeba. Mušličková cesta byla přenádherná.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Konečně někdo po letech vytvořil animovaný film, který má koule! Prostě patří do TOP!
Pí a jeho život (2012)
Nikdy bych nevěřila, že film, který se odehrává z 80% na moři, mě dostane. Skvělá hudba, skvělý herci! Konec, kdy nechali diváka vybrat si čemu sami uvěří, byl tou nejlepší třešničkou na konec!
Rebelka (2012)
Super! Super! Super!
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Tenhle pořad mě opravdu baví! Zdeňka Pohlreicha mám velice ráda - vole ;)
Ladíme! (2012)
A mě se to líbilo :o) .. Dobré scény, skvělá hudba!