Oblíbené filmy (10)
Tenkrát na Západě (1968)
Casino (1995)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Planeta opic (1968)
Leon (1994)
Tequila Sunrise (1988)
Film soustředil mé oblíbené herce a poskytl mě zajímavou a velice příjemnou krimi i romantickou zápletku. Bavil jsem se od začátku a napjatý jsem byl až do konce. Některá hodnocení typu nuda, nevýrazní herci, ničím nezajímavý atd., jsou se mnou dost v kontrastu, nebo spíše já s nimi, protože hodnotím později, ale protože i někteří jiní hodnotili celkem slušně, doporučoval bych pro neznalé, aby nezavrhovali a zkusili.
Fargo (1996)
Slunce, seno, jahody (1983)
Jak u nás na vesnici, fakt prdel, tak proč se u toho nepobavit