Recenze (177)
Americká krása (1999)
Nezaujalo mě na tom nic, realita, poetika, nadsázka, herecký výkony? Já si v tom nic nenašel, bylo to nudné a nenacházel jsem směr ani cíl.
MasterChef Česko - Série 3 (2019) (série)
Nedůvěryhodný průběh zejména v zařazování a vracení soutěžících zpět do hry. Jak se dá věřit, že jiní vyřazení a nevrácení by nebyly lepší. Finále byla fraška s koordinovaným bodováním. A nakonec některé nejlevnější produkty z Billi těžko mohli zaručit nej jídla. Samozřejmě ale nezpochybňuji samotný um soutěžících.
Věž smrti (2012)
Zvláštní směs taškařice a akčního katastrofického filmu, ale bavilo mě to.
Dvojníci (2016)
Rozjezd mě bavil, od doby, co se postavy začínali prolínat, tak to šlo dost dolů až k trapnosti.
Pád Třetí říše (2004)
S ohledem na to, co se za války dělo bych si pro lepší hodnocení ve filmu představoval dějové prostřihy na zrůdnosti, co tahle parta dělala. Jinak samo nahlédnutí z druhé strany má co do sebe.
Starý páky (2009)
Hodnotím komediální prvky a já se zasmál, o děj mě tady tolik nejde-)
Mumie (2017)
Jen vykopávky starejch dílů a resident evil a terminátor. Takovej bludnej kruh a doufání v konec. Víc v tom nevidím a víc k tomu nemám.
Úniková místnost (2017)
Raději už ne. Od začátku do konce ani jedna sympatická nebo něčím zajímavá postava. Je to amatérský, trapný a nepůsobivý.
Vztekle tvá (2005)
Na jedno zhlédnutí v poho, lehce jsem tím filmem prošel, i když ne zcela na plnou pozornost. Bylo tam pár komediálních náznaků, ale ke komedii to dotažené není.
Drak přichází (1973)
Solidní souboje a v případe Bruce Lee i děj a herecké podání těch významnějších postav.