Recenze (920)
Interstellar (2014)
Tentokrát musím souhlasit s madam Spáčilovou. Interstellar bere sám sebe tak vážně i v jednoduchých, prostých situacích, že jeho uvěřitelnost a chytlavost mizí někde uprostřed černé díry. Ale "Sheldony" by to mohlo bavit :-) 3,5* Většina hvězd je za kouzlo IMAXu a (nepřekvapivě) fantastickou hudbu Hanse Zimmera.
Zmizelá (2014)
Bez zvratu a překvapení, každej další krok dokážete odhadnout. Hezky zpracované, ale....
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Stačilo, aby si shnilej senátor ve spojení s zelenookou mrchou s křivkami antické bohyně "pošpásovali" se zoufalým Brolinem, následně by to kluci a "princezny bojovnice" v čele s kredencem Rourkem dali do cajku a mohli mít pět hříšnejch hvězd jak vyšitejch. Takhle je tam spousta postav a scén zbytečných, z čehož vyplývá ušmudlaná trojka.
Koupili jsme ZOO (2011)
Kýč jako prase. 2,5*
Až vyjde měsíc (2012)
Artový pionýrský tábor, u kterého jsem usnul. 2,5*
Predátor (1987)
Akční pravěk, ale pořád extratřída, která strčí většinu současných emo blbostí hravě do kapsy.
Muž taiči (2013)
Keanův režijní debut nevyšel. Když už se chce prát, tak by měl exhibovat třeba někde v americký hospodě, pěkně po jejich, s tágem a židlí, a ne se plést do jiné bojové dimenze s číňanama.
Divergence (2014)
Za filmem stojí "Burger", což asi mluví za vše.
Kazatel Kalašnikov (2011)
Labilní počin stejně jako jeho hlavní představitel.
NON-STOP (2014)
Neesonovi role prostých, leč drsných hrdinů sedne jak prdel na hrnec. 3,5*