Recenze (436)
Jen trošku štěstí (2006)
Určitě velké překvapení. Nemůžu si pomoct, ale tahle romantická komedie mě prostě bavila a to se u komedií s Lindsay Lohan jen tak nestává. Příběh je sice hodně otřepaný a po deseti minutách jsem už věděl, jak to vlastně celé skončí. I přesto jsem se ale u Just My Luck opravdu bavil a Lindsay Lohan se mi tu fakt líbila.
Krvavý diamant (2006)
Tenhle film prostě nemá chybu. V poslední době mě žádný jiný film tak nebavil jako Krvavý diamant. Leonardo DiCaprio ve své životní herecké formě spolu s Jennifer Connelly a hlavním hrdinou filmu Djimonem Hounsounem. Super film. Nemám žádné připomínky. U mě 100%.
Lemra líná (2006)
Sympatická a pohodová komedie u které Vás sice nic nepřekvapí a to jak to celé skončí víte po deseti minutách. I přesto jde o skvělou oddychovku, která neurazí... 60%
Let's Dance (2006)
100x omílaný příběh se opakuje po 101. Film ničím až na malé zápletky nepřekvapí a ukazuje nám, co už všichni dobře známe a víme jak to skončí. I přesto je ale tenhle snímek dobře natočen a svůj účel pobavit a dojmout splní. Jednou se povídat? Proč ne. Podruhý? Ani za nic. Průmerné 3 hvězdičky.
Mistři švindlu (2006) (seriál)
Zajímavý seriál s opravdu dobrými nápady jak vyzrát na hloupé turisty nebo neopatrné krupiéry. Hvězdička navíc pro Jessicu Jane Clement za její dokonalou krásu a svůdné křivky. 85%
Nabít a zabít (2006)
Skvělý filmový zážitek, který ale díky svému naprosto nepředvídatelnému konci ztrácí kouzlo druhé projekce. Na poprvé film ale nejde jinak než doporučit.
Noc v muzeu (2006)
Jednoznačně oddechová komedie. Celý film je založen na velmi dobrém hereckém výkonu Bena Stillera, kterému úspěšně sekunduje také Robin Williams. Jde o nenáročnou komedii pro celou rodinu. Já osobně bych jí dal 70%. Takže určitě doporučuji.
Pokoj č. 10 (2006) (seriál)
Dokonalost. Výborný seriál, který Vás chytí hlavně svým neuvěřitelně originálním nápadem v podobě tajemného pokoje č.10 a magických předmětů, které jsou jeho součástí. Příběh je neuvěřitelně chytlavý a vtáhne do děje snad každého fandu dobrého seriálu. V dnešní době, kdy stále přibývají nové a nové seriály se už skutečně málo čeká originalita. To ale není případ Pokoje č.10. Spolu s Losty, Heroesy, Prison Breaky další lahůdková zaležitost pro všechny.
Potomci lidí (2006)
Tenhle film má bezpochyby velmi zajímavý příběh, který výborně doplňují herci jako Clive Owen či Micheal Caine. Musím se ale přiznat, že první polovina filmu v níž je nám převážně servírována atmosféra roku 2027 mě pěkně nudil. Rabování, rozpadlé domy, bombové útoky. Po hodině sledování mě to zkrátka přestalo bavit. Vše až zachraňuje druhá polovina, kdy se Clive dozví o ženě, která jako jediná na světě je těhotná. Film začíná mít konečně spád a postupně graduje až do konce. 4 hvězdičky mu tedy dávám díky pronuděné polovině filmu. A ačkoliv bych se už na film podruhé nepodíval, ještě dlouho mi zůstane v paměti. 75%.
Prázdniny (2006)
Moc příjemný film s přehlídkou hollywoodských star v hlavní roli. Na Lásku nebeskou to sice nemá ale i tak sem se u toho moc bavil. Příběh je originální a nelze mu toho moc vytknout. Skvělý, svěží a moc příjemný vánoční film od Nancy Meyers.