Recenze (742)
Bastard (2023)
Čistá depresia tento film
Hladoví po úspěchu (2023)
Robiť drámu z prihorenej ktrevetovej omáčky, to je tak thajské.
Uprostřed ničeho (2023)
Zbytočný úvod, nelogický stred a očakávaný záver. Nepotrebujem vedieť prečo a ako sa tam dostala, keď väčšina z toho čo robí nedáva až taký zmysel.
V ráji (2023)
Pozor spoiler: To by ani nebol sci-fi triller, keby nemal hrdina osobný spor s hlavným vizionárom. Všetko jasné priamočiare, ničím neprekvapí.
Mimo stopu (2022)
Škandinávsky film, ktorý pripomína slovenskú romatickú komédiu nemá čo ponúknuť. Slabota
Nepřivolávej nic zlého (2022)
Pozerať sa to dá, ale je to pasca na diváka. Spoiler alert: Možno existuje nejaký logický dôvod prečo by mali dávať svojim hosťom 100 dôvodov odísť, ja osobne ho však nevidím. Nemalo by to byť práve naopak v zmysle: keď vtáčka lapajú pekne mu spievajú? Asi ako film by to nefungovalo, takto to funguje, za cenu toho, že je to len lacný trik na diváka. Funguje tá scéna v bare, celá tá pasáž asi áno. Niektoré sú tak divné, že nechápem prečo sa nezobrali v momente domov. Neviem sa zbaviť pocitu oklamania. Síce pozerateľné ale nelogické.
OUCA - (NE)SKUTOčNí PRíBECH (2022)
Som strašne rád, že sa niekto (Peťo) rozhodol dať fľus do tváre dezolátnej lúze aj inak ako facebook komentárom. Ak sa vraví, že spoločnosť na Slovensku je polarizovaná, tak tento film ju nijako nezjednotí. A budú to tvorcivia čo budú častovaní vulgarizmami, obviňovaní že sú platení Šorošom alebo Židojaštermi. Klobúk dole, že sa to niekomu chce.
Podvodník z Tinderu (2022)
Poprosím filmový remake s Dicapriom v hlavnej role :D
Trojúhelník smutku (2022)
Škoda že sa v dnešnej dobe netočia filmy ako tento :) Najlepšia vec akú som za ostatné roky videl. Chcelo by to nejakú poriadnu cenu. Takýchto filmov by som zvládol aj 20 do roka.
Víly z Inisherinu (2022)
Takto nejako si predstavujem rozchod na vidieku.