Recenze (742)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Najlepšia krimi telenovela akú som videl
Tenet (2020)
Nolan sa zbláznil. Vydržal by som to pozerať aj 10 hodín. Od tejto chvíle nechcem pozerať iné filmy, len Tenet. Neviem sa dočkať dvojky, trojky, mínus jednotky
Španglicky snadno a rychle (2004)
El stupido soaping operátio.
Země na scestí (2019)
Terrible.
28 týdnů poté (2007)
Pri tomto filme som sa rozčuľoval snáď viac ako pri politike: tupé osídľovanie, tupí vojaci, tupí ľudia čo sa vrátili (asi nikdy nevideli zombie film alebo čo), tupé NATO, tupé rozkazy, tupý red code, tupá telocvičňa, alebo čo to bolo. A vrchol všetkého netupý zombie daddy. Jednoducho tupý film.
Dokonalost (2018)
Prvá polovica bola fajnučká :)
Díra (2019)
Nedotiahnuté
Dálniční hlídka (2019)
Len minimálne nápadité. Nič čo by sme nevideli v 1000 iných filmoch.
The Breaker Upperers (2018)
Prvých 5 minút filmu vyzerá ozaj zaujímavo. Ale je to len dobrý nápad utopený v zlom príbehu. Jordan je jediná vtipná (de facto trápne vtipná) postava komédie.
Slunovrat (2019)
Spomalené, sterilné, bez nápadu, priamočiare, neprekvapivé. S dôrazom na spomalené a neprekvapivé.